Flower-Delivery

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک می باشد.

خریدار هنگام سفارش کالا ملزم می باشد تمام اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد نماید، بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

ارتباط فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت با کاربران فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت وارد نموده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت متعهد است تا حتی المقدور از اطلاعات مشتریان خود حفاظت کرده و این اطلاعات در جایی منتشر نخواهد شد.

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت،  اسنپ گیفت به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در سایت فروشگاه اینترنتی اسنپ گیفت درج نموده است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه می شود، تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه اسنپ گیفت به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد.